W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Przedmiot działalności Samorządowej Agencji Promocji i Kultury w Szczecinku

XML

Treść

Działania SAPiK mają różnorodną formę i skupiają się wokół:

1. Kreowaniu wizerunku Miasta i Powiatu jako atrakcyjnego regionu turystycznego, poprzez przygotowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych.
2. Organizowaniu i koordynowaniu różnego rodzaju działań na rzecz szeroko pojętej promocji miasta w kraju i za granicą.
3. Promowaniu atrakcji i produktów turystycznych z terenu Miasta i Powiatu,
4. Kreowaniu marki miasta Szczecinek.
5. Animacji działań kulturalnych dla mieszkańców Miasta i Powiatu.
6. Zapewnieniu dzieciom i młodzieży z terenu Miasta i Powiatu dostępu do zajęć pozalekcyjnych w sekcjach, klubach i ogniskach.
7. Ujednoliceniu identyfikacji wizualnej Miasta Szczecinek i Powiatu Szczecineckiego.
8. Przygotowaniu i dystrybucji w kraju i za granicą wydawnictw informacyjnych i promujących Miasto i Powiat.
9. Promocji Miasta i Powiatu w kraju i za granicą we współpracy z organami: administracji rządowej i samorządowej, stowarzyszeniami i organizacjami branżowymi, instytucjami społecznymi i kulturalnymi.
10. Podejmowaniu działań, których celem jest ożywienie gospodarcze Miasta i Powiatu: przygotowaniu targów gospodarczych, inwestycyjnych i turystycznych, inicjowaniu seminariów i konferencji, informujących o możliwościach i warunkach inwestowania w Mieście i Powiecie, współtworzeniu ofert inwestycyjnych oraz turystycznych.
11. Upowszechnianiu informacji na temat osiągnięć i zamierzeń gospodarczych Miasta i Powiatu.
12. Podejmowaniu we współpracy z mediami lokalnymi, ogólnokrajowymi i zagranicznymi takich działań skierowanych do mieszkańców, które upowszechnią ważne informacje i wydarzenia związane z życiem Miasta i Regionu, wypromują Miasto i Region wśród samych mieszkańców.
13. Koordynowaniu ważnych wydarzeń, obsługa oficjalnych imprez miejskich od strony logistycznej i wizerunkowej.
14. Przygotowaniu strategii komunikowania się z mieszkańcami i wprowadzaniu nowego produktu na rynek.
15. Współtworzeniu i prowadzeniu Centrum Informacji Turystycznej.
16. Administrowaniu budynku Centrum Organizacji Pozarządowych przy ul. Armii Krajowej 29, wspieranie Centrum w ich działaniach. 
17. Administrowaniu innych budynków znajdujących się na terenie miasta: budynku przy ul. Kilińskiego 1, Kościuszki 22, Centrum Konferencyjnego Zamek przy ul. Mickiewicza 2. 


Załączniki